Mijn belangrijkste drijfveer is om medewerkers en klanten perspectief te bieden.
Mijn belangrijkste drijfveer is om medewerkers en klanten perspectief te bieden.
Veel kennis opdoen in verschillende keukens vraagt om een zekere mate van flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Dat moet je liggen. En je moet het ook leuk vinden dat je al snel wordt gezien als de expert en onze klanten je gaan betrekken bij het verbeteren van hun processen. Maar ook dat biedt perspectief op een uitdagende ontwikkeling!
Hospitality maakt onderdeel uit van mijn DNA. Net afgestudeerd aan de Hotelschool ging ik dan ook met enthousiasme in de hotellerie aan de slag. Corona zette vervolgens een lelijke streep door de rekening. Geen klanten, geen perspectief. Zoekend naar een alternatief kwam ik uit bij DEKRA People, in eerste instantie als Recruiter, nu als Manager van een team interim professionals. In deze rol raken fieldmanagement, recruitment en commercie elkaar wat maakt dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich mee brengt.”
Perspectief
Mijn belangrijkste drijfveer is om mijn team en klanten perspectief te bieden. Klanten door samen met hen te anticiperen op de dynamiek van de markt. Mooi voorbeeld daarvan is de hectiek die ontstond na de februari stormen. Het aantal schademeldingen liep bij onze klanten volledig uit de hand. Om de dienstverlening op peil te houden hebben wij toen razendsnel een stormschadeteam opgetuigd op basis van de wensen van de opdrachtgever. Dit soort teams stellen we op door een aantal ervaren schadebehandelaren te koppelen aan junioren en de lijnen met onze expertise afdelingen kort te houden. Hierdoor hebben we geweldig werk geleverd en onze klanten zowel letterlijk als figuurlijk uit de wind gehouden.
De professionals die via DEKRA People werken, bieden we perspectief door ze met mooie opdrachten permanent uit te dagen en door heel veel energie te steken in hun persoonlijke groei. Zowel starters als ervaren medewerkers raken hier niet uitgeleerd. Het DEKRA Learning Management Systeem staat hiervoor garant met bijna een onbeperkte hoeveelheid modules die bijdragen aan de ontwikkeling van vakinhoud en competenties. Door de schaarste op de arbeidsmarkt ben ik bovendien in staat medewerkers op opdrachten te plaatsen die de gekozen ontwikkelingsrichting het best versterken.
Anders dan anders
DEKRA People is in de basis een detacheerder van schade professionals. We maken echter ook onderdeel uit van DEKRA Claims Management dat voor een groot aantal partijen het schadebehandelingsproces overneemt. Dat biedt de interim professionals van DEKRA People de mogelijkheid om zowel intern als extern te werken. Opdrachtgevers zijn van alle soorten en maten, van alle grote verzekeraars, rechtsbijstandsverzekeraars en partijen buiten de traditionele verzekeringsbranche.
Veel kennis opdoen in verschillende keukens vraagt om een zekere mate van flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Dat moet je liggen. En je moet het ook leuk vinden dat je al snel wordt gezien als de expert en onze klanten je gaan betrekken bij het verbeteren van hun processen. Maar ook dat biedt perspectief op een uitdagende ontwikkeling! Iets voor jou?